11 Apr 2012

::my workplace:: tempat kerja saya~

assalamualaikum...
harinie badan ak berat sgt,badan sakit2..tapi masih lagi nak update blog..hihi..
haaa..arini aku nak share tentang tempat keje ak~my wOrkplace..aicececehh..speaking...
actually ak da muak if de org2 tanye ak keje kt mane..malas nak bg taw..klu bg taw pun bkn dOrang taw pun...haha..lebey kan myibuk jea..paling myampah klu tye bab gaji..Ok fine gaji kat tmpat keje ak tak cm gaji keje kt airpOrt..tapi aku happy keje kt situ...situ dimana??meh kite stOry mOry lagi..hihi...


actually aku keje
#as assistant manager#...Okeyy sila muntah skang#..hahaha
eh tak laa aku keje sbgai juru analisa makmal
di makmal felda biotechnology centre#
msty nak taw kan FBC tue kt mane??
FBC kt bandar enstek..
if xtaw jugak bandar enstek kt mane..g laa search kt gOogel..hihi

aku start keje kt FBC 16 november 2009..
da nak hampir 2 tahun setengah..
kerja kat FBC best,sbb sabtu ahad cuti..
kerja dari 8.15 am hingga 5.15 pm
nO OT OT..if kecuali back lOck aje..tue pun jarang laa...

lagi satu yang best nye,sy dapat kengkawan yang satu kepala..
luv u all sOo much..


ok laa da xtaw nak share ape lagi...so tgk laa pic tmpat keje sy..




FELDA dihati..






PM merasmikan FBC..







PM di dalam lab







tadaaa...FBC....








#INFO:FBC adalah anak syarikat kepada FELDA AGRICULTURAL SERVICES SDN BHD..
mula beroperasi di bandar enstek pada tahun 2006.
dan dirasmikan Oleh datuk seri najib tun razak pada tahun 2007..



2 comments: