2 Apr 2012

happy..gembira =)) ('',)

assalamualaikum....wOooOw3..lame gile aku tak update blOg..haha..bkn pe..sje jea..lebihkan malas....haha
tp kali nieyy ak nk share byk benda...


pertama pasal usaha diet aku yang tak sia2...turun beb...caya laa...setelah sebulan xmakan nasi n aku g erOdance...hihi..bjaya2...usaha lg...target ak,ak nk berat pd taun 2008..tyme tue sume ckp aku kurus...rindu zmn tu..hihi...SEMANGAT!!AJA AJA FIGHTING..GANBATTE!!thanks kt my besties2 n my dearest2..yang sudi mnemankan diri ini g erOdance...cik pia..cik leha..cik pjan n cikgu jalina..jeles tgk badan  cikgu jalina yg lemah lembut mgikut rentak lagu..hihi..saya nak badan cam cikgu jalina..ley x??haha...


kedua pulak..pasal bOnus laaa...30 mac 2012..tarikh yang bersejarah n bermakna tuk rakyat FBC...hihi i luv u sOoo much laa felda..=))
alhamdulilah,rezeki dari Allah SWT...siyess mmg aku tak bajet dpt sebanyak itu...berapa bulan gaji n berapa amOunt biarlah rahsia...dapat laa bagi emak n abah..bagi adik2 sikit...belanja dOrang mkn kat senandung malam..hihi =))...nak cite sume cam panjang sgt..meh ak list kn pe yang aku bt ngn duit bOnus aku..bukan riak Okeyy...hihi..sekurang2nya ade laa hala tuju duit tue..aku tak jOli sakan pun...haha


1.bagi parent

2.bagi adik2

3.open table

4.beli kasut sukan tuk erOdance

5.beli nset

6.simpan tuk g medan

7.belanja my besties..=))


tuk nset aku beli nset samsung galaxy yOung jea...nk beli yang ace n W..xmampu laa...hihi,,sebulan gaji aku dOwhh..xmampu3...haha...

masih tgiang2 pe yang adik aku ewan ckp..."nasib kO xde pakwe skang..klu ade msty pakwe kO gasak duit kO jea..bOnus byk"...mm betul jgak ckp dia...slalu sgt jumpe type2 lelaki yang pengikis..haha..
xpe laa lum ade jOdoh...sementara masih single..xslah happy kan family..if ade bf pun aku rase,msty aku tak myimpan..yelah nk dating igt tak gune duit ke??xkan nak harapkan bf jea..msty de tOng2 gak kan..haha
setelah lame myingle kan diri..rase lg selesa cm nie...siyessss...xckap tipu pun....im swear..2minggu...hahaha


ketiga pulak..nak cite pasal amik2 pic kat bagan lalang ari sabtu smlm...eh btl ke ayat aku nie...haha..sabtu 31hb..nie baru tepat..pas balik dari kenduri kawen shida...sOleha ajak g bgn..sbb dia nak amik pic tmpt keje dia dari bagan lalang..siyess dekat weiyy...mm ckap byk pn cm xgune jea..tgk pic jela...hihi...



geng3 erOdance... =))



nie nset sy..haha
Org laen tak heran pun..




tue dia tmpt keje cik leha..jimah pOwer rangers..haha



cik leha berlatar belakang kan jimah pOwer





model pOkok bakau





saya nampak hijau di situ...



prOps sampingan sy,plastik kuih cik leha..



mmm cm da xde bnde nk share lg...skang waktu tuk tdO..sOk keje...bye3..see u sOon..



p/s:jgn mara ye cik zalina..sy telah mjawekan name kamu..hihi...=))

No comments:

Post a Comment