21 Aug 2013

14 syawal..

askum...hello..hello ..hello..anybody home....hahaha..senget sudah..tingtong...

harini 14 syawal..diam tak diam dah 2 minggu kita beraya..biskut raya pun dah banyak yang dah abis..sape lg yg abiskan kalau bukan aku..hihi..knape aku tetibe eksited nak cite pasal 14 syawal nie...msti ade pape kan...haha of coz la....okey2..kite flashback...

actually..if ikut taun islam..da setahun aku kenal my incik gula hati...hihi....jeng3...kenal raya taun lepas...bapak selamba aku keluar dgn dia..even aku tak kenal pun dia sape...tapi di sbbkan aku tahu dia budak kampung bukit bangkong..aku on jea...hihi... giler jauh kami medang..(keluar minum) medang bhs jawe..aku jawe kok...haha..boley kami gi lepak kat nilai.aku still ingat lagi nama restoren tu...restoren aiyunie..disebabkan taknak digosipkan oleh bebudak kampung..so kami lepak lah minum kat area yang orang laen tak kenal..hihi..start dari situ lah..bermulanya bibit cinta..haha cewah..ayat xboley blah...wlaupun aku tahu dia tgh ada krisis dgn cinta hatinya..jap2..aku tak rampas hak orang okey...tak macam situasi yang aku alami...dah terang2 aku GF izat amin..tp masih ade jugak GURL yang nak terima BF aku...haishhhh...okey2..rase cam da banyak sgt mgarut nie...2013 terasa syawal yang paling bahagia...#okeysilamuntah hihi...hope syawal2 yang akan datang aku masih setia bersama dia....

izat amin
cinta hati
gula hati
segala yang berkaitan hati..makan hati pun ye gak..hihi

jaga diri awak untuk saya..hope awak yg akan protect saya hingga ke hujung nyawa..
INGAT...jaga diri
jaga mata
dan jaga hati...

sedondon..awesome

kenduri kahwin n open house




raya tahun 2012..bezakan muka dia...kuyusss..






p/s:tak sabar nak tunggu hujung tahun...sabar azi sabar...

No comments:

Post a Comment