7 Dec 2011

dinner oh dinner

Dinner FASSB 2011

2hb dis 11..last week tmpt keje aku bt dinner..
N tahun nie tahun ke 2 aku pegi dinner tmpt keje aku...HIHI
Tema tahun nie tema cOlor black n white..da cm taik cicak pun ade..HAHAHA..masing2 mlm 2 xnk mgaku kalah..y set rambut laa,pakai bulu mata laa,y btudung terus jd freehair pun ade..aku pun x kurang jugak,mane bOley kalah..HIHI..aku pilih warna hitam cOz senang nak cari baju..aku just pakai baju maxi dress n satin shawll ala2 yuna gitu..kgkwn gelar aku yuna xckup inci..HAHA..ade2 jea..tp pape pun tetap happening,cOz pengacara jemputan malam tu dato’ Ali Mamak & aziz kota..manakala penyanyi jemputan Azharina,agak2 kenal x??ala,xkenal ke??yang nyayi lagu elergi sepi tu..HIHIHI..n mlm 2 aku dpt gift 2 biji tuperware n 2 tiket ke DEsa Water Park..Ok laa,dr xdapat pape..HUHU..Ok laa,stop cite tang dinner..see u sOon...tata

No comments:

Post a Comment